বাতিল আৰু ধন ঘূৰাই দিয়াৰ নীতি
ৰিটাৰ্ণ:
কোনো বস্তু ঘূৰাই দিয়াৰ বাবে যোগ্য নে নহয় সেইটো নিৰ্ণয় কৰিবলৈ অনুগ্ৰহ কৰি তলত দিয়া চৰ্তসমূহ বিবেচনা কৰক:
- পেকেজ ডেলিভাৰী হোৱাৰ ৭ কৰ্মদিনৰ ভিতৰত ৰিটাৰ্ণ গ্ৰহণ কৰা হয়, তলত দিয়া পৰিস্থিতিত:
- যদি আপুনি ভুল পণ্য লাভ কৰিছে তেন্তে পণ্যটো ক্ষতিগ্ৰস্ত নোহোৱা অৱস্থাত থকাটো নিশ্চিত কৰক।
- বস্তুটো তাৰ মূল পেকেজিঙৰ সৈতে ঘূৰাই দিয়ক।
- ৰিটাৰ্ণ প্ৰক্ৰিয়াকৰণৰ বাবে, বিৱৰণ যেনে অৰ্ডাৰ নম্বৰ, ক্ষতিগ্ৰস্ত পণ্যৰ ছবি, বা অন্য কোনো গ্ৰাহকৰ উদ্বেগ info@mummysmagic.in লৈ ইমেইল কৰক।
প্ৰডাক্টৰ গুণগত মানৰ কোনো ত্ৰুটিৰ ক্ষেত্ৰত মমিজ মেজিকৰ প্ৰতিনিধিয়ে প্ৰডাক্টটো পৰিদৰ্শন কৰি অৰ্ডাৰটো পুনৰ প্ৰেৰণ কৰিব যদিহে প্ৰডাক্টটোৰ গুণগত মানত কোনো বস্তুগত দোষ থাকে। অনুগ্ৰহ কৰি মন কৰক যে ওপৰত উল্লেখ কৰা অনুৰোধৰ বাহিৰে আন অনুৰোধ ঘূৰাই দিয়াৰ বাবে গ্ৰহণ কৰা নহ'ব। আমি আপোনালোকক উৎকৃষ্ট গ্ৰাহক সেৱা প্ৰদান কৰিবলৈ চেষ্টা কৰোঁ।
এটা সামগ্ৰী ঘূৰাই দিয়াৰ প্ৰক্ৰিয়াটো কি?
ৰিটাৰ্ণ আৰম্ভ কৰিবলৈ, অনুগ্ৰহ কৰি এই পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰক:
- পাৰ্চেল ডেলিভাৰীৰ ৭ কৰ্মদিনৰ ভিতৰত info@mummysmagic.in ত ইমেইলযোগে আমাক জনাওক, ৰিটাৰ্ণৰ কাৰণ উল্লেখ কৰি আৰু আপোনাৰ অৰ্ডাৰ নম্বৰ বিষয়বস্তু লাইন হিচাপে অন্তৰ্ভুক্ত কৰক।
- আমাৰ শেষৰ পৰা এটা নিশ্চিতকৰণ ইমেইল অপেক্ষা কৰক, য'ত ঘূৰি অহাৰ ঠিকনা থাকিব।
- পেকেজটো সঠিকভাৱে ছীল কৰক আৰু ইমেইলত উল্লেখ কৰা ঠিকনালৈ কুৰিয়ৰ কৰক। নিৰাপদ ডেলিভাৰী আপোনাৰ দায়িত্ব।
- আমি প্ৰডাক্টটো লাভ কৰাৰ পিছত ২-৩ কৰ্মদিনৰ ভিতৰত গুণগত মান পৰীক্ষা কৰা হ’ব।
- তাৰ পিছত আমি আপোনাৰ সৈতে ইমেইলযোগে যোগাযোগ কৰিম, আৰু আপুনি ৰিফাণ্ড বা ষ্ট'ৰ ক্ৰেডিটৰ মাজৰ পৰা বাছি ল'ব পাৰে (যদি প্ৰডাক্টটোৰ ত্ৰুটি পোৱা যায়)।
- যদি আপুনি ৰিফাণ্ড বাছি লয়, তেন্তে মমিজ মেজিকত প্ৰডাক্টটো গ্ৰহণ কৰাৰ ১ মাহৰ ভিতৰত ধনখিনি আপোনাক ঘূৰাই দিয়া হ’ব।
মনত ৰাখিব, যদি আমাক ৭ কৰ্মদিনৰ ভিতৰত ৰিটাৰ্ণৰ বিষয়ে জনোৱা নহয়, তেন্তে ব্যৱসায়িক সামগ্ৰীবোৰ সদায়ৰ বাবে বিক্ৰী হোৱা বুলি গণ্য কৰা হয়।
বিনিময়সমূহ:
আমাৰ বিনিময় নীতি তলত দিয়া ধৰণৰ:
প্ৰডাক্টটোৰ নষ্ট হ’ব পৰা প্ৰকৃতিৰ বাবে আমি কোনো ধৰণৰ বিনিময়ৰ ব্যৱস্থা নকৰো।